Helg!

Sådärja, nu är räkningarna betalda - gött! Hoppas få svar från csn inom en vecka!
Bastian tittar på G-force och jag diskar och tvättar. Aron ligger i sin säng och nannar lite.:)

En sak slog mig. När Michael Jackson dog så kom ju "This is it" ut på bio. Då sa de: endast på bio. Men nu har ju "This is it" kommit ut som både hyr- och köpfilm. Vilket pengatrick! De måste tjänat hur mycket som helst på det!

Planerna idag är att läsa lite spanska, åka hem till Gurli och hämta bl.a. linnebodiesarna som hon köpt till Aron, (Perfekta att ha under tröjor så det inte glipar), antagligen se klart tredje filmen om Johan Falk. De filmerna är verkligen toppenbra, tips till dig, min kära mor! :)

Sofies lägenhet är fin, påminner mycket om vår egen med bra planlösning och så. Det var jättetrevligt att träffa både henne och Emilie. Nästa onsdag är vi hemma hos mig och fikar. Vad ska jag bjuda på då? Cheesecake är gott, men det har jag aldrig gjort förut...



Kommentarer
mamm skrev:

Kära mor har sett de fyra första ;o)



Krama Bastian och Aron från mig!



2010-02-26 | 14:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0