Helkroppsmassage

Fotbollsträningen igår gick bra, men det är jobbigt att springa när snön packar sig mellan dubbarna.
Aron var go och glad hemma hos mormor&morfar hela tiden!

Jag gick upp halv åtta idag och började med att pumpa. Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer, det känns som att mjölken håller på att sina... jobbigt.
Om en halvtimme åker jag, klockan nio alltså. Massagen börjar inte förrän elva, men det snöar som bara den ute och jag planerar att köra sakta.

Den här massagen har jag velat ha lääänge!

Kommentarer
karolin skrev:

Oj vad hurtigt att springa i snön! Är det inte halt? Jag längtar till våren (eller iallafall tills snön är borta) så att jag kan gå ut och springa längs vätterstranden. Ska bli såååå skönt. Det är så avslappnande att springa tycker jag.



kram

2010-02-02 | 13:41:02
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0