Kids are allright

Skriver ett kort blogginlägg innan jag, Bastian och Aron ska bege oss ut i snön!

Gick upp åtta idag, till skillnad från igår då Bastian väckte mig kl. 6.00.
Vi satte oss och åt frukost, vörtbröd som vi fryst ner sen julas. Bastian har börjat "inte tycka om" russin, fastän han gjorde det för några månader sen. Men eftersom många kompisar inte gilla russin så kan inte han heller göra det. Jag gick ifrån bordet en stund för att amma och när jag kom tillbaka såg jag på honom att han hade gjort något. När Bastian gör nåt som han vet är fel så ler han jättemycket och försöker täcka över leendet med händerna. Så jag frågade och då visade han att han hade gömt russin under duken! Suck. Men jag behöll lugnet, och det var nog guld värt. Ju mer jag tränar desto mer tålamod får jag. Iallafall känns det så.

Nu sitter jag här och svettas efter en timmes träning på crosstrainern. Ska hoppa in i duschen medan Aron sover och sen går vi ner till samhället, lämnar in den trasiga tv-boxen på Posten och köper lite frukt.

Förra veckan märkte jag att boxen inte fungerade, men tänkte inte så mycket på det. Aron och jag låg och sov när Ronny kom hem efter jobbet vid 23.15. Då hörde han hur det knastrade bakom tv-bänken. Tack gode gud för att han jobbade eftermiddag då!

Detta påminde oss så klart om att vi inte har någon brandsläckare! Det måste vi köpa snarast!

Kommentarer
nyfiken skrev:

är det den blöjhinken som man får från babyproffsen i det babybasic boxen eller?

2010-02-23 | 13:39:57
Daniel skrev:

Hejsan! Fin blogg :D

2010-02-23 | 13:55:36
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0