Måndag

Idag har Bastian varit hos Anton & Edvin och lekt, vilket funkade alldeles toppen för mig eftersom jag ville gå till babycafét! Så 09.40 till 14.30 var han där! Imorgon ska han leka med Rasmus. Tur han kan bli av med lite energi på så sätt haha.

Jag har gjort yoga en timme idag, och tränat på crosstrainern en timme (som igår & förrgår) och det känns i kroppen nu. Fotbollsträningen ikväll var inställd, gissa varför? ;) Vi har nästintill en meter snö här nu. HELT SJUKT! jag vill ha sol & kjol! Istället för träningen var det regeltolkning 19.00 så jag gick dit och stannade en timme. Vid 20.00 har Aron en "gnällperiod", det är ungefär den tiden vi brukar lägga honom på kvällen. Dvs jag får amma 5-6 ggr under en timme först.

Amningen tar mycket längre tid nu eftersom Aron tittar på allt annat som händer runt omkring honom. ALLT är spännande! Någon som har samma problem?

Ronnys syster Yasmine var en ängel idag och köpte påsar till vår blöjhink! Denna gången passade de - toppen! 50 kr tror jag de kostade, helt okej jämfört med babyproffsens påsar för ca. 100 kr.
Ett tips till alla er som bor i närheten av Gekås och äger angelbabys blöjhink!

Imorgon är det tisdag. Då ska jag träna, lämna in ett paket och läsa lite i den nya spanskaboken (på 350 sidor, suck), Amor, Curiosidad, Prozac y Dudas heter den. Men jag är positivt inställd, bokrescensioner verkar ändå vara min "grej". Nu hoppas jag att Aron somnar snart, jag vill också gå och lägga mig. Svettas som en gris i lägenheten, i september då vi flyttade in, var det hemskt!

Sov så gott alla söta! :)

Kommentarer
Pappa skrev:

Tack, sov gott själv!

2010-02-22 | 21:53:40
Veronica skrev:

Vi kanske ses på Baby Caféet på onsdag? :)

2010-02-22 | 21:55:57
URL: http://veronicakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0