Måndag

Skrev ett inlägg som försvann. Suck.

Idag har jag och Aron varit på öppna förskolan eftersom vi kände oss friska. Det var jättetrevligt att vara där igen, och träffa alla föräldrarna. Vi satt och pratade med Caroline och Emil nästan hela tiden. Det skiljer ju bara sex dagar på de två, och de är ungefär lika stora. (Aron är som alltid snäppet kortare;)
För en gångs skull var han vaken på sångstunden, men i stället blev han övertrött sen.

Nu har vi ätit resten sen igår, älsklingen gjorde jättegod tacopaj.

Ikväll ska vi hälsa på mormor och morfar som vi såklart vill välkomna hem till kylan! Nu när de inte sett Aron sen nionde januari lär de få sig en chock över hur stor han blivit!

Under tiden Aron är där ska jag träna fotboll som jag inte kunnat göra på lääänge! Jag ser väldigt mycket fram emot det.

Alldeles nyss satt Aron och skrattade åt ingenting, som vanligt. Han tittar på mina fötter iofs. Filmade en liten del av det. Dålig kvalitée på filmen, eftersom det bara är mobilkameran. Jag letade upp Ronnys filmkamera igår men ena kabeln saknas så vi måste köpa en ny innan vi kan ladda den. Men tills dess, får vi använda mobilerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0