Onsdag

I måndags hade vi prästen på besök, för han ville gå igenom dopet som är nu på söndag. Jag frågade om jag kan hämta nyckeln till sockenstugan redan nu och det kunde jag, så idag ska jag och Aron promenera till församlingshemmet. I eftermiddag åker jag nog dit en sväng och dukar och så, så vi slipper göra allt på en gång sen. På tal om dopet så vet jag inte om jag ska försöka boka om Arons tremånaders-kontroll. Han ska ju vaccineras då och jag läste (som vanligt) på Evelinas blogg att hennes son fick feber efter vaccinationen. :( Stackarn! Aron ska dit på fredag och dopet är på söndag. Det finns så klart aldrig ett bra tillfället för feber, men dåliga eller sämre.

Snart ska jag iväg till babycaféet och klockan 18.00 ikväll har vi möte med fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0