Oro


Onsdag idag och i vanliga fall skulle jag vara på babycafét nu. Bastian har ju lov och då är det lite svårare. Jag vaknade klockan sex, men låg och drog mig till sju. Nu är klockan 9.00 och jag har läst 3 kapitel ur spanska-boken: Amor, curiosidad, prozac y dudas. 25 kapitel kvar, peppar peppar!
Idag blir det en relativt lugn dag annars, jag ska dammsuga lite om en stund. När det är sånt här väder behövs det verkligen. Inte minst vid ytterdörren. I eftermiddag ska vi eventuellt iväg och titta på när Bastian bowlar.
Imorgon blir en bra dag. Då bär det av till Torup och Sofie! Underbart :)

Svar till andra kommentaren på inlägget "Måndag". Ja det är de blöjhinkarna som man får från babyproffsen jag menar. :) Toppenpris  ;)

Aron får allt oftare hostattacker som gör att han måste kippa efter andan. Jag sätter hjärtat i halsgropen varje gång! Är det vanligt att det händer? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0