Vågar man?

Prova havregrynsgröt med päron i istället för äpple? Det borde ju inte vara någon skillnad, eller?

Idag är det grått ute men jag hoppas på att solen tittar fram snart, så kanske jag kan ta en promenad med Bastian och Aron. Det kan jag klart ändå, men det är mycket finare med solen framme. Solglasögonen måste jag dock hämta in från bilen för de behövs!

Igår bakade jag bananmuffins, dvs. priser till dagens lottförsäljning på Konsum kl. 16. Det är HIF som säljer och vi hoppas på att få in pengar till träningsläger! Förra helgen fick laget in 6000 kr på två timmar - DET kallar jag BRA jobbat!

Det blev varken att vi gick till Jessica, eller åkte till Sofie tyvärr. Jag hade glömt att Ronny hade möte efter jobbet och sen skulle han och Bastian klippa sig så jag hade inte kommit iväg till Torup förrän fyra. Vi tar det en annan dag istället och hoppas på att det verkligen BLIR av!



Bastians nya frissa sedd från sidan. Han välde själv både frisyr och färg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0