Grattis Aron, 2 månader idag!

Idag började jag dagen med omtenta. Den gick ganska bra, jag tror att jag kanske kan ha klarat den. Vill verkligen inte göra om den. Sen har jag snart uttalstenta, som jag inte kan göra i Hylte. Krångligt blir det då.

Klockan 11.15 var jag på läkarkontroll med Aron. Allt såg fint ut, och både läkaren och sköterskan var imponerade över hur stark han redan är. Han håller huvudet så gott som själv, och det är en lättnad får jag säga.

Idag är sista chansen att skicka bilder för framkallning portofritt via Fujidirekt så nu håller jag på att skicka in 299 bilder, sedan v. 38 i graviditeten. Skoj ska det blir, men det är ganska omständigt att gå igenom bilderna innan man kan skicka in dem. När 200 bilder var färdigladdade så lade internet ner. Segt! 

Igår stod grannfrun ute och skällde på Bastian och två kompisar. De hade sprungit runt och tjuvringt på dörrar. Så förbannad man blir på sånt! Men jag kommer själv ihåg när jag gjorde samma sak. 

Jag tyckte att bilderna som Evelina har tagit på Elion på fårpläden är så himla fina! Ronny och jag rotade upp en igår, som han fick när Bastian var liten så idag har jag varit en härmapa och tagit bilder på Aron på den. Det blir kanonfint, men kan inte låta bli att känna dåligt samvete för att jag inte kan komma på något eget.

Här är några av bilderna på min lilla älskling som ler så himla mycket nuförtiden! 

      

Linnea var här en stund på eftermiddagen och vi bytte kläder på Aron så han kom i de hon köpte när hon var i Bangladesh. Haha jättesöt var han!
 


Kommentarer
Fru Evelina - Happily Ever After skrev:

hihi det är bara kul att kunna inspirera!! han är så söt er lille kille!

hur stor var han nu då?

visst är det kul att de utvecklats så mkt på bara två månader? helt otroligt!



kram

2010-01-13 | 21:10:15
URL: http://happilyeverafter.se
Fru Evelina - Happily Ever After skrev:

hihi då väger dom ju nästan precis lika fast elion är 4 cm längre :-) men han var ju längre från början också, plus att han är en vecka äldre.



kramis

2010-01-13 | 21:49:43
URL: http://happilyeverafter.se
Elise :) skrev:

Å så söt han är Amanda! Han har dina ögon :) <3

2010-01-14 | 21:17:05
URL: http://elisemansson.blogg.se/
karolin skrev:

Vad sööt han är!!



Ja visst är det gulligt när de har sina saker för sig i sömnen! Elin kan också börja gråta ibland men det är liksom bara i en sekund eller nåt och sen sover hon vidare! Skitgulligt :)



Kram

2010-01-15 | 16:14:23
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0