H&M leverans

Japp! Idag hämtade jag mitt paket som kommit från H&M. De converse-inspirerade skorna som Bastian ska få i födelsedagspresent kommer passa jättebra till kostymen! Och jag vet att han vill ha dem. ;) Jeansjackan som Elly ska få i försenad födelsedagspresent var mycket snyggare än jag trodde, och jag hoppas att den kommer till användning. =) Det tre pack Hipsters jag beställde var supersköna! Jag har varit på jakt efter de perfekta hipstersena och nu har jag nog hittat dem! De är alltså i klass med Pierre Roberts.

Jag har enorma problem med uttalstentan i spanska. Ingen som jag har frågat är särskilt sugen på att vara skrivvakt åt mig en fredag 17-19. Jag frågar till och med runt på Halmstad Högskola men nope.. Och anmälan till tentan ska vara inne imorrn... what to do...

Men men, på ett eller annat sätt så måste det ju lösa sig! Trots att Aron sov jättemycket i natt så har han varit lite gnällig idag. Vi slutade ge honom miniform för ett tag sen och det funkade bra, men det är mycket möjligt att vi kanske slutade för tidigt, för han verkar fortfarande ha magknip. I morse fick jag en kaskadspya rakt i håret. Fresh.

Kommentarer
Pappa skrev:

Du får väl höra med din handledare, hoppas verkligen att det löser sig.

2010-01-19 | 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0