Ny vecka, nya tag!

Inatt har varit en alldeles underbar natt. Aron somnade vid 23 och vaknade inte förrän 6.30! Så på hela den tiden ammade jag inte. (Mina bröst gjorde för övrigt ont när jag vaknade) Trots att vi sov så länge så kunde jag inte låta bli att snooza när klockan ringde halv åtta. Åtta kom vi iallafall upp och nu sitter vi och förbereder oss för Öppna förskolan. Skoj skoj skoj!

Sugen på att träna fotboll ikväll, men jag har ingen barnvakt eftersom Ronny jobbar till 23. Nästa vecka kör jag igen, tills dess får jag nöja mig med pass på gymmet på förmiddagarna. Igår tränade jag cirkelträning, och det var mycket jobbigt. Pust.

Igår sydde jag på reg. skylten som vi fick till vagnen av farfar Tomas. "Liten men tuff" står den och det är en sån liten skylt, mindre än namnskyltarna som jag sett. Eftersom vi bara har ett hjul fram finns det inget vi kan hänga den på, så därför sydde jag på den på sufletten. Kan visa bilden sen, jag är ganska nöjd! =)

Ska försöka läsa lite i "La Ciudad de las Bestias" sen med, så jag kan få analyserna färdiga lagom till 5/2.

På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0