Öppna förskolan

Idag var jag och Aron på öppna förskolan för första gången! Det var supertrevligt med massa trevliga morsor och söta barn ;) Aron var yngst, och sen kom Jonas och Carolines Emil som föddes sex dagar tidigare, 7 november. En lång bebis var han men annars var de nästan lika stora. Sista minutrarna hade vi sångstund men då hade Aron däckat på madrassen. =) Som tur är så sover han ännu djupare av musik.
Mammas stora bebis. <3

Ikväll börjar fotbollsträningen för året och jag är laddad! Nervös med, ska jag tillägga. Har ju ingen aning om hur mycket jag kommer orka, trots att jag tränat mer eller mindre 5 dar i veckan på min orbitrec.

Vill gärna lägga upp bilder på Aron men det är så krångligt för datorerna är extremt långsamma just nu. Ska dock skicka in och framkalla 70 bilder för 50 öre via babycenter. Ganska OK deal, I´d say.

Jag vill börja plugga - plugga på riktigt, så att jag blir nåt!
3 års studier med start i januari nästa år (förhoppningsvis), arbete i 1 år lite drygt och sen ytterliggare 1,5 års studier tills jag är färdigutbildad. Känns som oerhört lång tid nu, men det blir nog bra till slut! Det gäller bara att stå ut.

Nu ska jag väcka och mata Aron så att vi kan bege oss och hämta storebrorsan på skolan. Där ska vi dela ut inbjudningskorten till hans och Ellys kalas på Busfabriken. Halleluja säger jag bara, välkommen tinitus.
Helt otroligt att Bastian redan är 7 år gammal!



Bild från Bastians femårsdag! Snygg tårta jag gjorde va? ;) Haha för er som inte ser kan jag berätta att det är spiderman. xD


Kommentarer
Fru Evelina - Happily Ever After skrev:

vi har inte vågat oss på öppna förskolan än haha!



vad är det du vill plugga?

barnmorska :-)?



Hoppas det gick bra idag på kontrollen!



kramar

2010-01-13 | 14:48:29
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0