RIP

Jag har nog råkat ut för en blogg-kris. Ska jag fortsätta blogga när jag nästan måste tvinga mig själv till datorn? Jag har inte mycket tid över, och nästan ingen motivation eftersom jag vill lägga ALL tid jag har på min lilla ögonsten. Bloggen är dock bra, för jag har mycket bilder här.

Nu kommer Aron i de supersnygga kläderna jag köpt i storlek 62. Lite pösigt är det såklart men gud så söt han är! Jag byter kläder på honom även om inte de är smutsiga alltid eftersom det är så kul!

På måndag ska han vägas igen, sist vägde han 4920 g och var 56,5 cm lång.

Imorgon ska jag ha en "babyshower" (som vanligtvis är innan födseln) med mina gamla klasskompisar. De kommer hit och jag ska bjuda på mat och fika. Det blir nog jättekul!
Pernilla var här i tisdags och det var helt underbat. Åh vad jag tycker om den tjejen! <3



Den 2/1 2009 gick Ronnys pappa oväntat bort - 55 år gammal. Vi gick upp tidigt i morse och åkte ut till graven. Vi tände ett ljus och stod där några minuter.

RIP Jonny Christer Mathias Kallas
Ronnys pappa
Bastian & Arons farfar

Under 2009 gick också tre av Ronnys ungdomsvänner bort. Den senaste för två veckor sen och alla på samma sätt. Många tankar till dem som drabbas.

Kommentarer
Sara skrev:

Arons babyshower var super mysig och det var så himla kul att se lillkillen!:) Du har en fin liten pojke!

2010-01-09 | 12:10:20
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0