22.53

Sen måndagkväll och jag har mer energi än nånsin! Vid lunchtid idag var jag så sjukt trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men så fort jag hade lagt mig i sängen vaknade såklart världens sötaste och var pigg! Så den tanken fick jag skjuta upp. Istället tog jag ett ordentligt tag i spanskan och har nu läst mer än en tredjedel av boken - som faktiskt är riktigt bra, och inte särskilt svår att förstå längre!

Efter nio, när outsiders var slut (Handlade om unga, svenska mödrar denna gången) så fick jag för mig att tvätta, dammsuga, putsa fönstren (på insidan), organisera om lite på skötbordet där det alltid blir en röra. Nu är jag färdig och känner mig oerhört duktig. Aron lade jag i sängen nio och där somnade han så gott så. Han rullade genast över till sidan, och det är väl okej så länge han håller sig där och inte vänder sig till magen. Blir så nervös så. Fast det är väl inte värre än att jag får vända på honom då?

Imorgon ska jag nog tvätta golven, läsa mer spanska och kanske börja på argumentationen med som ska vara inne på måndag. Jag ska försöka hitta nåt nyttigt, gott och helst laktosfritt fika-recept tills på onsdag då Emilie och Sofie kommer hit.

Lunch imorgon blir antingen kycklinggryta, lax, spenat eller fiskgratäng. Kul att äntligen ha lite mat att välja på! Och dessutom nyttig mat.

Om jag får pengar från CSN, så ska jag unna mig ett riktigt bra schampoo, eftersom mitt hår slitits så mycket på senaste tiden. Funderar på Redken, men ska rådfråga frisören först. För frisören ska jag såklart till snarast möjligt, och då blir det troligtvis lugg. Som mamma säger - det växer ju ut igen.


Kommentarer
J o s e f i n e - mamma till Filippa skrev:

Duktig du är.



Filippa började rulla runt när hon var tre månader min inte på natten. Vilket hon kan göra nu en månad senare. Bvc sa att det var okej eftersom man inte kan vaka över dom hela nätterna. Fast jag gillar det inte :S



kram

2010-03-02 | 11:31:02
URL: http://kwamrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0