Bra start på dagen!

Igår tränade jag fotboll och på eftermiddagen spelade vi match mot Ätran. Vi vann med 8-0 och det var inte särskilt kul att spela.

På kvällen kom David och Linnea hit och vi spelade kort, alla fyra. Det var supertrevligt och det hoppas jag att vi gör om!

Nu har jag blivit färdig med bokrescensionerna som har stopptid klockan 23 ikväll. Jag är nöjd, så vi får hoppas att lärarna också är det! Hittills har jag gjort bokrescensioner på 3/4 böcker, och på de två jag fått betyg på hittills fick jag VG. Den boken som saknas hann jag inte med, dels för att Aron var så gott som nyfödd då, och dels för att vi hade två tentor i samma veva.

Nu ska jag rensa kattlådorna och fixa i ordning mig. Sen funderar jag på om mina föräldrar vill ha lite besök idag...? Ronny är iväg och spelar.

Just det, vi har köpt oss en vagn! Den verkar jättebra och de ville bara ha 2-300 för den. Den är grå med ljusblå detaljer, och säkerheltsbälten och allt. Den har fyra hjul som inte är svängbara, vilket nog tar ett tag för oss att vänja oss vid. Men den var väldigt bekväm att köra och det ska bli kul att få testa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0