Done!

Nu är uppgiften inskickad hurra! Det har inte blivit mycket skrivet under dagen eftersom Aron är vaken mycket, och nog var lite trött idag efter gårdagens kvällsbesök hos mormor och morfar. Nämnde jag att dumma dumma Manda glömde skicka med blöjor! Jag plockade till och med ner extra dregellappar bara för att de inte skulle kunna klaga på något. ;) Men så glömde jag det viktigaste haha!

Nu tittar jag på dating in the dark, värmer upp inför Desperate Housewives som börjar 21.00. Det är ett måste varje tisdag. När jag var gravid räknade jag ner veckorna i DHW - avsnitt. Det funkade alldeles utmärkt!

Evelina anordnar en tävling på sin blogg, som vanligt. Denna gången kan man vinna två barnmössor från VarUnik och jag har hittat mina favoriter! Tanken är att den här skinnjackan från Lindex ska inhandlas till hösten och då vore det superkul med en färgklick till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0