Grattis Aron 4 månader!

Idag fyller Aron fyra månader. Snart är han ett helt halvår gammal! Gud vad tiden går fort!

Har varit iväg en sväng och tränat spinning med Tina, men det gick inte särskilt bra. Orken har flygit ut genom fönstret och det var pinsamt. Jag vill åka till stan idag. Vi var där igår och jag köpte lite kläder, utan att prova. P.g.a. att jag var så dum så passade 2/3 plagg inte. Det var en oversize tröja och ett par leggings som var alldeles för stora och jag skulle vilja byta storlekar på dem. Aron fick två superfina dregellappar från Kappahl. En röd-rutig och en blå-rutig. Köpte också en brun body med en söt gris på och två st. pyjamaser med tigerränder. Kortbenta, kortärmade pyjamaser som passar perfekt i vår varma lägenhet!

Aron vänder sig ofta nu, från mage till rygg. I fyll-i-boken jag har ska man bara fylla i när han vänder sig från rygg till mage. Är inte det konstigt?

Fyra-månaders bilder. Sista bilden är Aron mitt i en vändning!
    

Ikväll ska jag antagligen hjälpa Stephanie färga håret, kul!

Och min andra Steffi, jag tänker på dig och håller tummarna för att allt går bra!!!

OJ!
jag ser nu att vändningen måste han ha gjort från rygg till mage! :S Förvirrad jag är, kan man vara så virrig? Nu ska jag spana nogrannare och se vad han gör.


Kommentarer
Veronica K skrev:

Min ork till träning hade oxå försvunnit härom dagen..Så fina bilder på Aron. KOmmer du till Baby Caféet på onsdag? Kram

2010-03-13 | 17:56:38
URL: http://veronicakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0