Längesen

Nu har jag inte uppdaterat på länge. Fy mig.

I söndags spelade vi träningsmatch mot Anderstorp och vann med 2-0. Det var kul att spela men jag orkade inte så mycket som jag trodde. Mina stortå-naglar håller på att ramla av nu (äntligen, eller nåt...) och det känns aningens obehagligt. Därför har jag inte tränat fotboll under veckan.

I måndags när jag hade hämtat Bastian på skolan och kommit hem, berättade han att han stoppade pärlor i öronen i skolan. Det hela slutade med att Ronny fick åka upp till sjukstugan med honom och sitta och vänta i två timmar på en lucka. Till sist fick de ut tre pärlor. En röd, en grön och en svart tydligen. Suck.

Pernilla hälsade på samtidigt och fick bevittna dramat. Den tjejen är en ängel!

Igår jobbade Ronny över så jag fick vara ensam väldigt mycket och det var supertrist!

Idag har jag varit en snabbis på babycafét men kände mig inte riktigt på topp så gick hem tidigare. Min bror kom hit under kvällen och lämnade vår bil som nu är lagad och besiktigad! Tusen tack! :)

Jag klippte mig idag, gjorde en drop-in hos en annan frisör i Hylte än den jag alltid gått hos innan. Ja, det blev lugg och ganska mycket kortare eftersom det var ett halvår sen sist och det syntes. Luggen måste jag nog vänja mig vid. Men det är ju bara hår så det är ju inte hela världen.

 

Min lilla älskling har blivit SÅ stor! <3

Imorgon ska jag på me&i party hos Ramona i Halmstad.

Kommentarer
Pappa skrev:

Är det säkert att hans andra namn inte är Emiiil?

2010-03-10 | 20:59:53
mamma skrev:

Vilken förändring! Pappa trodde det var Pernilla på bilden ;o)Vad är me&i-party?

2010-03-10 | 21:36:04
Fru Evelina skrev:

WOW! Vilken förändring! Jättefint blev det, hoppas du kommer trivas i luggen!



KRAM

2010-03-12 | 23:02:00
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0