Lax =)

Igår åt vi kyckling, ris och currysås (har inte varit så glad i curry förut men det gick ner och smakade tillochmed gott:) Idag blev det lax, ris och hollandaisesås. Det hade varit godare med potatis till men Ronny är inte så förtjust i det. Hursomhelst blev det jättegott!

Aron och jag skippade öppna förskolan idag eftersom han vaknade halv sex och ville gå upp. Det ville inte jag så jag strejkade, la honom på mitt bröst och sen somnade vi om och vaknade 08.15. Mer lagom enligt mig :)

Ikväll har mormor Marita varit här och passat min lilla älskling en stund. Under tiden spelade jag fotboll. På söndag är det dags för första träningsmatchen. Spännande! Jag är lite nervös för det var längesen jag spelade, och nu är det dessutom ett helt nytt lag.

Det blev ingen fika med Emilie och Sofie idag eftersom lilla Sixten fått RS-viruset. :/ Stackarn, hoppas verkligen det blir bra snart!

Jag fixar en morotskaka på fredag så får den som vill komma och smaka. :-) Har varken ätit eller bakat nån förr så det ska bli riktigt spännande.

Nu väntar jag på min älskling som snart slutar jobba (kl 23) och småtittar lite på law&order.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0