Majs och gröt!

Fick tillbaka min bokrenscension och det blev "bara" G denna gång. Jag är i varje fall nöjd att jag slipper komplettera eller göra ny.

Klockan tolv smakade Aron på lite majspuré som jag gjort själv och fryst in i iskubslåda. Halva iskuben försvann, varav 2/3 hamnade på kroppen, bordet eller golvet. Men han verkade tycka det var helt okej faktiskt, dock ingen favorit tror jag. Ska nog köra med majs imorgon med, sen har jag ju morotspuré i frysen med.

     

Alldeles nyss fick han havregrynsgröt och det fullkomligt ÄLSKADE han. Jag hade en känsla av det och därför struntade jag i de fjuttiga smakportionerna och gav honom en hel portion. Han smaskade och fick i sig mycket, mycket. Sista skeden orkade han inte så den hamnade på golvet, men det är väl bara till att vänja sig, I guess? ;)




Kommentarer
Sis! skrev:

Åh vilka fina ögon han har!! Utmärks verkligen i den fjärde bilden!

2010-03-30 | 21:27:21
Fru Evelina skrev:

Vad SÖT han är!



Tips är att ge samma smak i minst fem dagar, så man hinner märka om det är nåt han inte tål och så magen får tid att vänja sig.

Det är väl därför man ska ge smakportioner först, även av gröt!



Kram

2010-04-01 | 21:24:54
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0