Morotskaka

Skall bakas idag! Det ska bli väldigt spännande, och gott hoppas jag. :)

Vi har passat Elly en stund på förmiddagen som vanligt. Nu sover Aron i sittern, Ronny tränar på crosstrainern. Jag är väldigt stolt över honom faktiskt, med tanke på att han egentligen inte är särskilt vältränad. :)

Jag har dragit ner persiennerna i köket, det blir satans varmt här annars!

Igår var Aron hos mormor och morfar en stund medan jag var på spinning. Vi upptäckte att Aron reagerar ganska roligt när man blåser på hans huvud haha. Här kommer en liten video, som kan visa vad jag menar! I videon pratar både jag och Ronny. Läskigt. Det surrande ljudet i bakgrunden är orbitrecen. Mustafa som Ronny pratar om är från MTVs program "matchmakers" eller vad det nu är...




Kommentarer
Sis! skrev:

sötnosen!

2010-03-05 | 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0