Tisdag

Idag har jag tvättat en tvätt, läst en del i boken som snart är slut. (I helgen ska bokrescensionerna vara inne och jag hoppas på att bli färdig med dem imorgon.) Jag gick ut i regnet och hämtade Bastian, kom hem och tittade på tv. Tränade en snabbis och nu har vi ätit kvällsmat - Potatismos, sylt och isterband. Det var sådär, helt okej mat, men inget jag ätit förr. Man ska tydligen ha stuvad potatis till istället för mos.

I förrgår läste jag Harry Potter för Bastian, igår var det Ronnys tur och idag hoppas jag på att Ronny kan ta det igen. Boken är en av mina favoriter, det är den första vi läser. Jag har fått problem med min visdomstand igen och har värk ända upp till tinningen på vänster sida. Ajaj.

Nu ska vi spela skitgubbe.

Aron i den tuffa kepsen jag köpte på H&M!



Min älskade syster har köpt en turkos badrumsmatta åt oss så nu ska äntligen mattan och draperiet matcha! :D


Kommentarer
sis! skrev:

Ja. visst är jag snäll?! ;).. Usch, visdomstanden är inget kul att ha ont i, kände det när jag var i Bangladesh, det varade väl i fyra dagar ungefär och jag kände mig sjuk och helt konstig i huvudet ;O

2010-03-23 | 20:01:26
Mamma skrev:

Hoppas tanden slutar värka snart! Bra ide att läsa för Bastian - kan göra det lättare att koppla av innan han ska sova dessutom ;o)

2010-03-23 | 20:14:47
emmaaaw skrev:

söööööööööt

2010-03-24 | 17:48:01
URL: http://emmaaaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0