Bra böcker för en 15-månaders?

Jag vill börja läsa för & med Aron efter maten varje dag, men VAD ska man läsa? Jag har en sagobok hemma men det är alldeles för mycket text och för lite bilder för att han ska tycka den är intressant.

Någon som har nåt tips för en 15 månaders (idag - faktiskt!)?

För övrigt, en fin söndag och relativt lugn! Aron och jag har lekt och myst massor och nu när han sover tänkte jag passa på att plocka fram symaskinen och bocka av några rutor i min to-do-list.

Imorgon är det alla hjärtans dag och också Arons dopdag. Oj vad tiden går!



Aron på dopdagen -10! Nästan exakt 3 månader gammal.



Aron idag, 364 dagar senare och 364 dagar äldre. ;)

Kommentarer
Mamma skrev:

Händer mycket med ett barn under ett år. Han är en riktig sötnos ;)

2011-02-13 | 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0