Gåvor från ett varmare land!

Idag har Aron varit på sitt bästa humör! :) Det är jättekul att höra honom skratta hela tiden. Innan frågade jag honom var mamma är, och då kom han fram till mig och gav mig en puss!

Efter dagis åkte vi hem och lagade mat, spenat m. korv och ägg. (På dagis sa de att han åt en bamse-portion med spenat och pyttipanna i måndags) Spenaten gillade han inte, och ägg gillar han inte. De två sakerna är de enda jag har upptäckt att han inte tycker om hittills. Men korv blev det iallafall.

Sen åkte vi hem till mina föräldrar som kom hem från Thailand igår! De hade köpt en massa fina saker till oss - STORT TACK!!


Till vänster: Láncome mascara, Dolce & Gabbana deodorant, flerpack Calvin Klein parfymer som jag köpt från taxfree, (Calvin Klein - euphoria är min absoluta favoritparfym!) Träskedar & småbestick, håraccessoarer.

   
En klocka från Jet Set som jag älskar redan! SÅ snygg! Bilden till höger föreställer en studsboll med en fisk och lite glitterstjärnor i. När man studsar bollen så lyser den i rött och blått. Jättetuff och Aron gillar den mycket!


Aron fick en superfin tröja från "Polo", ett par urläckra hänglseshorts "Levi's", ett par "Diesel"shorts, jättesnygga "Converse" och ett Lundmyr badset. På hinken står det busunge! Naturligtvis förväntar jag mig att kläderna är fake, dock inte badsetet iochmed att de är ifrån taxfree-shoppen.

Kommentarer
Karro skrev:

Jag vill ha klockan!!;D Så snygg!

2011-02-02 | 09:46:53
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Mamma skrev:

Varsågod ;-)



Förresten gillar Aron inte risgrynsgröt heller.

2011-02-02 | 17:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0