Ja, ja och ja!

Klockan åtta slog jag upp ögonen denna ljuvliga måndagsmorgon! Idag väntar jag ett samtal från busfia.se. Jag ska få veta om Arons hand- & fot-avtryck fortfarande finns kvsr i deras arkiv, och om det gör det så ska jag beställa en ny berlock till mitt armband. Hjärtat har ju ramlat av på någon okänd plats! :/






Igår hade jag en underbar dag med min vän Steffi och hennes kompis Sara - en jättetrevlig tjej! Deras söta små döttrar Noomi och Evelina var så klart också med! Mycket trevligt med tjejsnack och promenad.

Dessutom fick jag min soffa såld! Den gick för 8500. Nu kommer nästa dilemma - ska jag köpa en bäddsoffa som Mikko och jag kan ha nytta av den dagen vi flyttar till hus eller ska jag köpa en vanlig soffa för en billigare peng?

      
Den här URSÖTA pyjamasen inväntar jag i ett paket från H&M, tillsammans med BH:n och en fin volangkjol! Det var halva priset på kjolen nu (149 kr) och den har jag spanat in på fullpris så nu var det inget att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0