Karolina & Arvid

I morse ringde min telefon halv sex. Då var det någon som ringde angående min soffa som jag lagt ut på blocket. Samtalet var helt sjukt, och jag tror (hoppas iaf) att det var på skämt! I korta drag så sa personen i fråga att han träffat mig på en toalett, vilket givetvis inte är sant. Dessutom så påstod han att hans katt skrattade i bakgrunden. Och detta var halv sex. HALV SEX people!

J
obbet gick hur bra som helst, fick en härlig körning och det flöt på hela dagen. Sen kom Anki fram till mig och frågade om jag ville bli revisor för facket. Toppen tänkte jag, så nu får jag hoppas att jag blir vald! Då kommer jag få en utbildning som kassör & revisori bagaget.

Efter jobbet begav vi oss av mot Gräshult för att hälsa på Karolina & lille Arvid. Det var mycket trevligt, och skönt att komma ut lite! De bor toppenbra!!

Sen åkte jag hem med en sovandes Aron i baksätet, och väntade på barnvakten Mikko så att jag kunde bege mig till fotbollsträning! Wonderful. :) Kanondag!

Kommentarer
Karro skrev:

Ja, vi bor bra här;) Jättekul att ses igår:) Får vi göra om! Grabbarna kommer kunna ha kul ihop sen också när Arvid växt till sig lite, haha!

2011-02-03 | 11:26:56
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0