Kindtand!

Aron har varit gnällig idag, och det har verkat som om han har ont någonstans. När jag borstade tänderna innan nattning såg jag att de glänste till lite en bit in i munnen och det är ena kindtanden som är på väg upp! Hoppas hoppas hoppas att detta är enda orsaken till hans besvär! (förutom då förkylningen)

Igår hade vi en mysig kväll hos mor&far! Dock måste jag erkänna att fisken som pappa dragit upp, lagade han och mamma till och jag hjälpte inte till minsta lilla. Dåligt av mig, jag vet!
Men det är hursomhelst oerhört kul att Mikko kommer så bra överens med mina föräldrar. De och Aron är A & O.

Nu slappnar jag av efter en fysiskt krävande dag (Eftersom Aron egentligen mest varit uppe i famnen) och ska snart laga till lite kvällis och sätta mig framför tvn.

Tack mamma, pappa och Nea för hjälpen innan så att jag kunde jobba några timmar! 

Kommentarer
Pappa skrev:

Det var väl jätteskönt att du hittade en möjlig orsak...hoppas att det är detta som stört vår sköne kille.

2011-02-12 | 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0