Söndag i skogen!

Igår kväll var jag och Mikkos syster Johanna ute på krogen. Vi hade kul och lärde känna varandra bättre. :) när vi skulle åka hem 02.40 hade de däremot ställt in bussen, men detta visste vi inte om så vi satt och väntade till halv fyra. Idag ringde jag och frågade och då visade det sig att några hade slagit sönder lampor och dragit ut elkablar på en buss (alltså grov skadegörelse) så de hade ställt in alla nattbussarna. Anyways, klockan fem var vi hemma.

Idag har varit en slapp dag, Mikko var hos en kompis igår kväll och drack lite whiskey så vi har båda varit otroligt sega. Men vi pallrade oss iaf ut på promenad och det var, som vanligt, hur mysigt som helst! Vi avslutade promenaden hemma hos hans föräldrar på fika.

Nu har jag en tvätt i maskinen, och disken ligger och väntar på mig. Snart ska jag iväg till hallen och träna! Det var längesen vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0