Sovmorgon!



Idag ska Aron på 15-månaders kontroll och det ska bli riktigt spännande! Jag håller alla tummar & tår för att han har gått upp vikt sen sist, då det var lite kivigt med det. Men, vi har lagt in ett extra mål mat på dagen och jag tycker det syns på honom. Dock så har han ju knappast varit spinkig!

Den gnäll-fasen Aron är inne i nu är jobbig, men det finns massor med positiva saker med den också. Aldrig förr har han velat sitta i mitt knä så mycket som nu, eller klängt sig fast vid mina benen, eller kommit och kramat mig bara så där. Dessutom har han börjat säga mamma om han vill komma upp till mig eller när han inte får som han vill.

Nu - frukost för mig o kid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0