Andiamo al Bergamo

Sötaste Pernilla ringde igår och vi spinner vidare på våra planer. Efter räkningarna är betalda d.v.s. idag, så ska vi boka en resa till Bergamo, Italien (ca 5 mil från Milano). Vi var där för fyra år sedan på utbyte genom skolan och umgicks mycket med tre killar som vi blev supertajta med så nu är det dags att hälsa på! Det ska bli superkul! Flyg tur & retur kostar 628 kr/person. Billigt va?

Så länge får jag leva lite på mammas&pappas bilder från Thailand.



Visst blir man hungrig?!



Superfin bild!!





Idag är det alltså tisdag och jag mår så mycket bättre! Min älskade pojkvän (som jag snart inte träffat på en vecka) kom förbi inatt efter jobbet och lämnade yoggi och juice som han hade köpt till mig. Gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0