Föga anade jag...

att förardörren till min bil inte skulle gå att stänga idag! När jag skulle köra till gymmet upptäckte jag dock detta och ringde i panik till bror min som är bilmekaniker. Han pratade något om en skruvmejsel men automatiskt stängde jag av öronen tills han sa: nä, det kanske är bättre om du inte pillar...
Bra tänkt Dennis!
Hursomhaver... jag tryckte in dörren från utsidan samtidigt som jag låste. När jag sedan låste upp igen rörde den sig inte en tum så det var bara till att hoppa in genom passagerarsätet och över växellådan. Lite pinsamt dock, men men - what to do..?

Gymmet var gött men som vanligt fick jag ont i mitt högra knä. Jag hoppas det skärper till sig snart!

8-10 april ska jag på träningsläger i Landskrona wohoooo! Superskoj och jag längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0