Fynda köpcenter & Willys

Idag åkte jag, Mikko och hans lillasyster Johanna till Falkenberg en sväng. Vi började shoppingen på Fynda köpcenter där de har en massa fint som jag inte riktigt fattat förut! Vi köpte massa grejer till Mikkos lägenhet, blommor, krukor, mattor, tavlor, och mycket mycket mer.

Jag köpte ett blockljus till min lykta, en tändare, ett nytt supersött duschdraperi (rosa med blommor på, som tyvärr inte räckte hela vägen ner till golvet - men det får gå!) och en ny rosa badrumsmatta. Förutom blev det födelsedagspresenter till bl.a. Bastian som fyller hela åtta år på söndag!

Nu har jag packat upp varorna, tittat på handboll - attans!! och ätit lite chips. Så nu blir det bara slaaaaapp.

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0