Mårås

Gårdagen avslutade med chokladpudding med min älskade pojkvän. Farligt, det där med choklad... jag hade ju glömt hur GOTT det är!

Idag har vi haft en supermysig dag ute i Mårås naturreservat tillsammans med Marko & Liam. Det blev massa bus för kidsen och Mikko hade med sig sin kamera, så bilder kommer nog så småningom.

Han har ett stort fotointresse och är otroligt duktig!

Nu sover pysen (sedan 17.30) och jag äter toasts och dricker te!

En stor fördel med att Aron började på dagis är att han har fasta rutiner, och det är superskönt! Han somnar alltid för natten någon gång mellan fem och sex och sen väcker jag honom klockan halv sex på morgonen. Underbart!

Kommentarer
Karro skrev:

Vad skönt att han sover så ordentligt!:)

2011-01-30 | 18:14:49
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0