Turen är min

Jaha, jag hade alltså Aron "extra" (om man får säga så när det är ens eget barn) i helgen för att Ronny, Alex, Bastian, Emma och David som alla bor ihop skulle slippa bli sjuka. Nu är alltså jag sjuk och får vara hemma från jobbet två dagar till denna månaden. Hatar karensdag. Så hela natten har jag legat och spytt.

Men - en positiv sak med det hela är ju handbolls-vm! Sverige spelar helt otroligt bra och herregud vad imponerad jag är av Johan Sjöstrand, målvakten som kanske inte ens skulle varit med från början! Så imorgon, när jag skulle jobbat eftermiddag, kan jag sitta hemma i soffan och förhoppningsvis må bättre och njuta av semifinalen (inom gruppen) mellan Sverige och Danmark.


Bild lånad från

http://www.nyhetskanalen.se/1.1979415/2011/01/16/johan_sjostrand_vi_vinner_mot_sydkorea

Sjuk eller ej, snart ska jag iallafall ut på 1 timmes promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0