Update!

Nu sitter jag och bloggar igen! Det var länge sen sist och mycket har hänt. Till att börja med bor jag inte längre ihop med Arons pappa, och det är helt klart det bästa beslut vi båda fattat. Han har ny tjej och jag har ny man. :) Jag har Aron varannan vecka, vilket såklart är jättetråkigt, men vad ska man göra? Funkar det inte så gör det inte.

Jag jobbar på gnotec mefa där jag pressar och svetsar bildelar. Arbetet är helt okej och kollegorna är underbara! Hoppas så småningom på att kunna plugga inköp & supply management i varberg.

Min älskling är 14 hela månader och går på dagis. Dagarna långa pinnar han runt på sina små ben. Jag älskar min son, han är A & O i mitt liv och kommer alltid att vara!




Kommentarer
Evelina skrev:

Men oj vad det hänt grejer!

Trist att ni delat på er men kanske inte eftersom ni nu är lyckliga på annat håll :-). Förstår att det känns jobbigt att ha Aron varannan vecka dock!!



2011-01-24 | 18:48:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0