Cirkeldiagram

Nu känner jag mig duktig! Jag har gjort ett cirkeldiagram över mina utgifter, för att få en bättre översikt. Funderar även på att spara kvitton och räkna ihop vad det blir i slutändan. Jag är inte fattig direkt, jag lägger 6000/månad på hyran, men jag skulle vilja betala av skulden till CSN och skulden till mina föräldrar för bilen så fort som möjligt. Har kollat runt efter en billigare lägenhet, men de enda som finns ligger i samma prisklass. Dessutom ÄLSKAR jag min lägenhet och tycker den är awesome för Aron!
I det stora hela ser det faktiskt ganska bra ut, det enda jag skulle vilja ändra på är tv kostnaden. Har precis upptäckt att jag lägger 389 kr/månaden på kanalpaket lagom + viasat guld som jag skaffade när jag var ihop med Ronny. Dessa kanaler tittar jag inte på, och för mig skulle kanalpaket lagom räcka = 99 kr/månad. Dessvärre har jag tydligen bindningstid tills januari nästa år, och när jag ringde till Telia fick jag svaret att även om de skulle vilja hjälpa mig så kan de inte göra det. Så länge det går runt så är jag glad.

Så det jag egentligen skulle vilja göra, t.ex. köpa träningskort och nya träningsskor får vänta helt enkelt.


Kommentarer
Karro skrev:

Gott att ha ordentlig koll på utgifterna. Tänkte faktiskt börja spara kvitton vi också, se vilka kostnader man kan få ner.

Angående lampskärm så har jag faktiskt fått tag på det bara häromdagen. Päronen var i Ullared:P Tack iaf!

KRAM

2011-01-24 | 22:20:08
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0